vrijdag 18 februari 2011

VROUW BAART TWEELING VAN TWEE VADERS (2009)

Ik ben een vrouw en dan zou je toch zeggen dat de werking van het vrouwenlichaam mij niet wereldvreemd moet zijn. Maar niets van dat al. Mijn lichaam is tot bizar veel meer in staat dan ik in eerste instantie voor mogelijk hield!

Zo blijkt uit een persberichtje uit Amerika waarin een moeder, te horen kreeg dat haar pasgeboren tweeling niet van 1, maar van 2 verschillende vaders afkomstig is. De overspelige Mia had rond haar eisprong binnen 24 uur met twee verschillende mannen tussen de lakens gelegen, waardoor het mogelijk was dat haar twee eicellen bevrucht zijn door verschillend sperma.

Dat je twee eicellen kunt produceren en dat daaruit een tweeling voort kan komen, dat wist ik dan nog net wel. Een twee-eiige tweeling dus. Maar dat je als vrouw zwanger kunt raken van twee mannen tegelijkertijd, das toch wel een bijzondere uitvinding van moeder natuur! De magie van de anatomie!

Overigens had Mia haar huidige partner nog niet op de hoogte gebracht van haar stiekeme affaire, maar kon bij deze niet anders dan het hele gebeuren opbiechten. Hij is in ieder geval wel de vader van een van de twee kinderen, en zegt Mia te vergeven en het andere kind op te willen voeden alsof het zijn eigen kind is. Dat is dan opnieuw weer iets onbegrijpelijks!

Gelukkig mensen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten